Logia-3 – rok szkolny 1996/1997 – etap - I
Zad. 1. Napisz procedurę bez parametrów o nazwie ROZETA, która tworzy na środku ekranu następujący rysunek:
Zad. 2. To jest rysunek gwiazdki:
Napisz procedurę GWIAZDKA :r, z jednym parametrem, która powoduje narysowanie na ekranie, wokół środka wyznaczonego przez aktualną pozycję żółwia, gwiazdki o danym rozmiarze :r. Zakładamy, że rozmiar gwiazdki jest określony przez długość boku środkowego sześciokąta.
Napisz procedurę bez parametrów o nazwie ORNAMENT, która tworzy na środku ekranu możliwie duży ornament złożony z 7 gwiazdek:
Zad. 3. Napisz procedurę bez parametrów o nazwie N_Z, która tworzy na środku ekranu następujący rysunek:
Zad. 4. Ten rysunek przedstawia jeden z wielu oryginalnych wzorów celtyckich.
Napisz procedurę bez parametrów o nazwie CELT, która tworzy na środku ekranu, możliwie duży, taki rysunek.