Logia-3 – rok szkolny 1996/1997 – etap - I

Zad. 1. Napisz procedurę bez parametrów o nazwie ROZETA, która tworzy na środku ekranu następujący rysunek:

Zad. 2. To jest rysunek gwiazdki:

Napisz procedurę GWIAZDKA :r, z jednym parametrem, która powoduje narysowanie na ekranie, wokół środka wyznaczonego przez aktualną pozycję żółwia, gwiazdki o danym rozmiarze :r. Zakładamy, że rozmiar gwiazdki jest określony przez długość boku środkowego sześciokąta.

Napisz procedurę bez parametrów o nazwie ORNAMENT, która tworzy na środku ekranu możliwie duży ornament złożony z 7 gwiazdek:

Zad. 3. Napisz procedurę bez parametrów o nazwie N_Z, która tworzy na środku ekranu następujący rysunek:

Zad. 4. Ten rysunek przedstawia jeden z wielu oryginalnych wzorów celtyckich.

Napisz procedurę bez parametrów o nazwie CELT, która tworzy na środku ekranu, możliwie duży, taki rysunek.